19 Ağustos 2012 Pazar

Dilediğiniz Gibi Geçirmeniz Dileğiyle!


1 ay boyunca sıcak demeden tuttuğumuz oruçların karşılığında güzeeel bi bayram geçirmeniz dileğiyle! 
Bir bayramı beraber karşılıyoruz. Nice bayramı, nice güzelliği, üzüntüyü paylaşan tüm okuyuculara yürekten teşekkürlerimi sunuyorum. İyi ki varsınız!  Bir Ramazan ayının da sonuna geldik. Eksiklerimiz olsa da çok bereketli, muhabbetli bir ay oldu çok şükür. İnşallah seneye Ramazan'a hep beraber, sağlık & mutlulukla kavuşuruz.Yarına kadar yazamazsam bugünden her birinizin bayramını kutluyorum. Sağlıklı, huzurlu nice bayram günleri diliyorum.Hepinize anne baklavası tadında bir bayram diliyorum... Kapıya gelip bayramlaşan çocukları eli boş göndermeyin :) Dilediğiniz gibi Ramazan bayramı geçirmeniz dileğiyle, resimlerle başbaşa bırakıp, kaçıyorum. Hoşçakalın!
Hemde il il bayram namazı saatlerinden bazıları: 
Ankara 06.46
İstanbul.07.00
İzmir 07.11
Kocaeli 06.56


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder