9 Ekim 2012 Salı

En Çok Satanlar' da 2. (Bora' nın Kitabı)


Everest Yayınları
Ayşe Kulin
Kitap Hakkında
Önce gerçeğimi kendime kabul ettirirken yoruldum! Sonra gizlerken... Daha sonra yüzleşirken... Kendim olmaya hakkım olduğunu anladığımda... Kendimle barışırken... Gerçeğimi başkalarına kabul ettirmeye çalışırken... Benim gibi binlerce, on binlerce insanın var olduğunu öğrenirken... Yoruldum!"


Acımasız günlerin gölgesinde geçen çocukluğunun yaralarını sarmak ve geçmişini silmek için İstanbul'a gelen genç bir adam: Bora. Tar hayatını değiştiren aşkı bulup umudu yeşerdiğinde, geçmişi yeniden karşısına çıkacak ve kendi öyküsünü anlattığı Bora'nın Kitabı onu bir girdabın içine sürükleyecek.
Gizli Anların Yolcusu'ndan tanıdığımız Bora'nın hazin öyküsüyle Ayşe Kulin, sadece genç bir adamın kişisel varoluş mücadelesini değil, bu coğrafyanın zorlu koşullarında bir insan, bir âşık, bir birey olabilmenin imkânsızlığını da anlatıyor.
Bora'nın Kitabı kabuğundan sıyrılmaya ant içmiş insanların büyük mücadelesinin romanı.

Sayfa Sayısı: 256
Fiyatı: 16 Tl
* Çook istiyorum bu kitabı hem de çok! Bir ana önce alıp okuyasım var. 

4 yorum:

  1. Gizli Anların Yolcusundan öyle etkilenmşitim ki, bir süre etrafımdaki erkeklere acaba ??? gözüyle baktımm.
    Boranın kitabını da hala alıp okuyamadım. ELimde çok kitap var diye, başka kitaba el sürmüyorum şimdilik, beklemedeyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba??
      Bende alıp okuyamadım maalesef, ama çok istiyorum bu kitabı. Bende beklemedeyim...

      Sil
  2. bende cok merak edıyorum gızlı anların yolcusunuda okumustum alıcam bakalım sırada bekleyende cok var ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkeste bi yoğunluk var gibi gözüküyo ;) Herkes sırada! Bekliyoruz elimizdeki kitapların bitmesini

      Sil