3 Kasım 2012 Cumartesi

DUYGULARIN ADASI

DUYGULARIN ADASI
Bir zamanlar, bütün duyguların üzerinde yaşadığı bir ada varmış...
Mutluluk, üzüntü, bilgi, aşk ve tüm diğerleri... Bir gün adanın batmakta olduğu duygulara haber verilmiş. Bunun üzerine hepsi, adayı terketmek için sandallarını hazırlamışlar.
Aşk, adada em sona kalan duygu olmuş, çünkü mümkün olan en son ana kadar beklemek istemiş.
Ada neredeyse batacakken, Aşk yardım istemeye karar vermiş. Zenginlik, çok büyük bir teknenin içinde geçmekteymiş. Aşk:
- Zenginlik, beni de yanına alır mısın? diye sormuş. Zenginlik:
- Hayır alamam, demiş. Teknemde çok fazla altın ve gümüş var, senin için yer yok...
Aşk, çok güzel bir yelkenlinin içindeki Kibir' den yardım istemiş. 
- Kibir, lütfen bana yardım et!
- Sana yardım edemem Aşk. Sırılsıklamsın ve yelkenlimi mahvedebilirsin, diye cevap vermiş Kibir.
Üzüntü yakınlardaymış ve Aşk yardım istemiş:
- Üzüntü, seninle geleyim.
- Of, Aşk o kadar üzgünüm ki yalnız kalmaya ihtiyacım var.
Mutluluk da Aşk' ın yanından geçmiş ama o kadar mutluymuş ki Aşk' ın çağrısını duymamış bile.
Aşk, birden ses duymuş:
- Gel Aşk! Seni yanıma alacağım...
Bu, Aşk' tan daha yaşlıca birisiymiş. Aşk o kadar sevinmiş ki, onu yanına alanın kim olduğunu öğrenmemiş bile.
Yeni bir kara parçasına vardıklarında, Aşk' a yardım eden yoluna devam etmiş. Ona ne kadar borçlu olduğunu fark eden  Aşk, Bilgi' ye sormuş:
- Bana yardım eden kimdi?
-O, Zaman' dı, diye cevap vermiş Bilgi. 
- Zaman mı? Neden bana yardım etti ki? diye sormuş  Aşk.
Bilgi gülümsemiş:
- Çünkü  Aşk' ın ne kadar büyük olduğunu sadece Zaman anlayabilir...
Anonim

2 yorum: