11 Ocak 2013 Cuma

Kitaplık Önemli

kitaplık dekorayon fikirleri
Madem kitaplar en büyük miraslarımızdan o zaman onlara iyi bakmalıyız değil mi ya? Buyrun size hayran kalınası kitaplık önerileri…
İnsanın kitap aldıkça alası gelir böyle dekoratif kitaplığı olursa… Tabii sadece sergilemek değil okumak da lazım onları : )


kitaplık dekorayon fikirleri
Banyoda kitap! Sizce nasıl??
kitaplık dekorayon fikirleri

kitaplık dekorayon fikirleri
Ahşap bir merdiveni boyayarak, bir merdiven de neden kitaplık olmasın ki?

kitaplık dekorayon fikirleri
Dekoratif amaçlı duran şömineler bir an önce kitaplığa çevrilsin!

Kitaplarınız gruplandırmaya ne dersiniz?
Yazarlara, konularına eğer dergiyse sayısına,mevsimlerine ya da bazı kişilerin yaptığı gibi renklerine göre?
Kitap/ dergileri gruplandırmak için renkli, kuşa kağıtlar çok güzel duruyor.

Ulaşması zorlasa da okuma odaları için ideal bir fikir. Okuma odasında rahat bir atmosfer yaratan bu kitaplık bence çok güzel. 

Şömineler gibi bu da değerlendirmeli. Eğer kapı etrafınız genişse :)

6 yorum:

  1. Kitaplıkların hepsine hayranlıkla baktım. Ahh ahh kitap okumaya bayılıyorum da bir şöyle güzel bir kitaplığım olmadı. :] Ya kitaplarımı kütüphanelerden aldım ya da aldığım kitapları okusunlar diye arkadaşlarıma falan dağıttım. :] Tamam evdeki kitaplarım da azımsanmayacak kadar çok ama ne biliyim hiç düzenli görünmüyorlar gözüme. :] Gerçi sanırsam o benim dağınıklığımdan kaynaklanıyor. Bir gün kitaplığıma el atmalıyım.. :]
    Paylaşımın için çook teşekkürler, çok güzeller. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağınıklık bende de var ama kitaplarımı dağınık tutmam :)
      O bir gün çabuk gelir inşallah :) Arkadaşlardan okumak çok kötü oluyor benim için. Eğer bir de kitap güzelse hiç geri vermemek istiyorum. Okuduğum kitabı bir daha satın almak da saçma o yüzden dikkat ediyorum onlardan okumamaya, ayrılamıyorum çünkü :)

      Sil
    2. Haklısın canım. :] Ama çok sık kitap bitiriyorum ve bu sıklıkla kitap alırsam ekonomim çökebilir. :] Öğrencilik de zor yani.. :] "Kitabın kitaplıkta beklemesi yerine kendime çiğ köfte ısmarlarım." gibi değişik fikirler geçiyor aklımdan. :]

      Sil
    3. Vayy sende çiğköftecisin :) Tamam sana sonuna kadar katılıyorum :)

      Sil