13 Ağustos 2012 Pazartesi

MÜSAİT Bİ YERDE GÜLECEK VAR!


Mine Sota
Carpe Diem 
Kitap Hakkında
Ciddi Ciddi Komik Kitaplar” serisinin vazgeçilmez yazarı Mine Sota yepyeni kahkaha tufanı ile yeniden raflarda.
Hayatın içinden belki de her gün şahit olduğumuz komik, düşündürücü, eğlendiren, eğlendirerek öğreten olayları ince ince dokuyarak bir sinema filmi tadında sunuyor bizlere.
Dört gözle beklenen Mine Sota kitabı bu sefer daha öncekilerden de iddialı. Herkesi hayatının bir köşesinden mutlaka yakalayacak ve kendi mahallesine sürükleyecek. Kitapta anlatılan olayları etrafınızda görmeye başladıkça kendinizi gülmekten alamayacaksınız!

Kitaplığımın 3/4' ü carpe diem. Bayılıyorum bu kitaplara! Şimdiye kadar okuduğum en güzel kitaplar bu yayınevinde. Zaten blogumun ilk paylaşımlarını da bu yayınevinin güzel kitaplarıyla açmıştım. Mine sota bu yayınevinin komik ve sempatik yazarı. Onun kitaplarını okuyunca zamanızı eğlenceli bi biçimde geçireceğinize eminim. Biraz gülme istiyorsanız işte fırsat!
Sayfa Sayısı: 200
fiyatı: 9,5 Tl

10 yorum:

  1. ooff, öyle ihtiyacım var ki gülmeye. Eğer sinir olunacak cinsten espirilerden değil de gerçekten komikse, ben de okumak isterim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet herkesin ihtiyacı var gülmeye, bir an olsun dertlerinden sıyrılmaya. Bence eğlenceli bi yazar kitaplarına da aşılamış bunu. Şimdi sana kitaptan bi bölüm okutcam. Gülüp gülmemek sana kalmış. Eğer bu kitabı sevmezsen diğerlerini seveceğine eminim. Blogumda tüm kitapları var, bakmak istersen :D
      İşte iç sayfalardan:Şimdi bir son dakika haberi veriyoruz sayın seyirciler. Az önce üzerine atlayıp ele geçirdiğim bir habere göre Mine Sotanın kafayı üşüttürücü, ağzı bir karış açık bıraktırıcı, gülmekten gözden yaş getirici yepisyeni kitabı piyasaya çıktı. Bu kitabı okuyan Sezarın "Aldım. Okudum. Gülmekten öldüm. Artık savaş mavaş yokk!" diyerek işten eve, evden işe çok efendt birine dönüştüğü, Cleopatranın ise "Senden elektrik aldım Sezar. Söyle annenlere bu akşam gelip beni istesinler" diyerek uslanıp evinin kadını olduğu söylentiler arasında. Eğer siz de... "Bu sene tatile size takışıp geleyom gizim" diyen kaynananıza "Ama biz And dağlarına tırmanıp zamanında kaynanaların kurban edildiği yere gidiyoz anne!" diyorsanız... Cüzdanınızda simit alacak para kalmadığında, sokağın ortasında dizlerinizin üstüne çöküp "Nane şekerii, bu ne bahanee, şahaneyim şahanee!" diye kendi kendinize klip çekiyorsanız... Sınava giderken zerre kadar heyecan yapmayıp "Haydee gideluum hayde, gidelum haydeeee!" diye koşa koşa evden çıkıyorsanız... Ev sahibi "Çıkın evimden" dediğinde bir tüp kremi suratına sıkıp "En değerli giysiniz cildiniz" diye gülümsüyorsanız... İzdivaç programı izlerken "Açılırın ben doktorummm!" diye stüdyoya dalıyorsanız... Akşamüstü sokakta oynayan çocuğunuza "Çabbuk eve gel geberesiiii!" demek yerine, "Hayrettiiiin eve gelme ooolum. Ben de seninle oynamaya geliyorum beklee. Yaşasınnn!" diyerek el şaklatıp iki göbecik atarak sokağa fırlıyorsanız... Paranm üçte ikisini nolur nolmaz diye kenara koyup, geri kalan üçte biriyle bu kitabı alıp okumuşsunuz demektir. Ya da belki hemen burnunuzun dibindedir kim bilir? Kim bilecek ya, tabi ki keyfiniz bilir...
      Senin de gönlün bilir fatma abla' cımm

      Sil
    2. Hahah, en çok da eve gel geberesi yerin, eve gelme dur bende senin yanıan oynamaya geliyorum diyen Anne repliğini sevdim.. İyiymiş, gerçekten yaratıcıymış, teşekkür ederim canım tanıtımın için. Bu kitabın ismini de ekliyorum listeme.
      (ben de uzun bir liste var da alınacka kitaplar adına :) )

      Sil
    3. Bişey değil Fatma abla' cım. Ben de de var o uzuuuun liste.
      Bu değil de diğer kitapları daha komik bence, ama bu da komik yani :)

      Sil
    4. Valla senin sayende hiç bilmediğim bir yazarı ve türü tanımış oldum :)

      Sil
    5. Sağolun! Bende seni tanıdığım için çok mutluyum. Çok şey öğrettin bana!

      Sil
  2. Bende carpe diem'den Mine sota' nın kitaplarını zamanında çok okumuştum. Kadın gerçekten güldürüyor. Herkese tavsiye ederim. Hemde blogun çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkürler bu güzel yorumunuz için. Evet kahkaha attıran cinsten bi bayan yazar :) Bende tavsiye ediyorum.

      Sil
  3. Mine Sota'yı yıllar önce bir dergide yazarken okurdum o zamanlar biraz küçüktüm ve çok gülerdim. Kitapları olduğunu bilmiyordum. Merak ettim şimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dergide bazı bölümlerde yazdığını duymuştum. 2004 den beri de carpe diem de yazarlık yapıyo. Bence okumalısın :)

      Sil